sobota, 8 czerwca 2019

Narodziny Wylęgarni Smaku


Witam Wszystkich bardzo serdecznie,


Dziś, wieczorową porą, Wylęgarnia Smaku narodziła się do życia. Pomysł na stworzenie własnego bloga towarzyszył mi od bardzo wielu miesięcy. Nie była to łatwa decyzja, wręcz przeciwnie - pojawił się strach i mnóstwo wątpliwości. Parę razy zrezygnowałam z tego pomysłu, odsuwałam go w czasie, jednak ciekawość i chęć posiadania własnego miejsca w sieci zwyciężyła.

Mam na imię Ania i chciałam Was powitać na moim blogu. Będzie to miejsce pełne kuchennych inspiracji.

Dań przygotowywanych w zaciszu domowym, ze składników ogólnodostępnych, bez zbędnej chemii oraz ulepszaczy smaku. Mam nadzieję, że stanie się również miejscem gdzie będzie można tak po prostu porozmawiać oraz wymienić się uwagami na temat nowinek kulinarnych.

Zapraszam do lektury!😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz